مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پودر لباسشویی به عراق

صادرات پودر لباسشویی به عراقمزایای صادرات مواد شوینده به عراقصادرات پودر لباسشویی :صادرات پودر لباسشویی به عراق :

صادرات پودر لباسشویی به عراق

صادرات پودر لباسشویی به عراق. در سال‌های اخیر به دلیل رشد قابل توجه بازار مصرفی در این کشور، افزایش چشمگیر تولید و توسعه صنعت پودر لباسشوییداشته است.

همچنین نزدیکی جغرافیایی دو کشور، به عنوان یک فرصت بسیار مهم برای شرکت‌های تولید کننده پودر لباسشویی در ایران مطرح شده است.

علاوه بر این، با توجه به نزدیک بودن عراق به خلیج فارس و همچنین وجود مسیرهای حمل و نقل مناسب، صادرات پودر لباسشویی به عراق با هزینه کمتر و زمان کمتر صورت می‌گیرد.

علاقه مصرف‌کنندگان عراق به خرید پودر لباسشویی با کیفیت بالا و قابل اطمینان، فضای مناسب را برای شروع فعالیت صادرات پودر لباسشوئي به عراق فراهم کرده است.

بنابراین، با توجه به اینکه صادرات پودر لباسشویی به عراق باعث افزایش درآمد و سود شرکت‌های تولید کننده می‌شود، این فعالیت برای آن‌ها بسیار جذاب و مزیت‌دار است.

مزایای صادرات مواد شوینده به عراق

صادرات مواد شوینده به عراق، یکی از راه‌های موثر برای توسعه تجارت و افزایش درآمد کشور است. در ادامه به برخی از مزایای صادرات مواد شوینده به عراق پرداخته خواهد شد:

۱- بازار بزرگ:
عراق با جمعیت بالغ بر ۳۸ میلیون نفر، یک بازار بسیار بزرگ و پتانسیل‌مند برای صادرات محصولات است. همچنین، نبود رقابت قابل توجه در این بازار، فضای مناسبی را برای فروش محصولات شما فراهم می‌کند.

۲- نزدیکی جغرافیایی:
علاوه بر اینکه عراق با کشور ما همسایه است، دستورالعمل‌های صادرات به این کشور نسبت به سایر کشورها ساده‌تر است. همچنین، وجود رابطه دوستانه و خودرو در زمینه تجارت با عراق، فضای مناسبی را برای صادرات محصولات شما فراهم می‌کند.

۳- نیاز به مواد شوینده:
با توجه به اینکه عراق یک کشور در حال توسعه است، نیاز به محصولات شوینده بسیار زیاد است. این نیاز، فضای مناسبی را برای صادرات محصولات شما فراهم می‌کند.

۴- قابل پذیرش بودن کیفیت:
با توجه به اینکه عراق چند سال درگیر جنگ و تحریم‌های بین‌المللی بود، کالاهای وارداتی از کشورهای دیگر، کمتر در دسترس بودند. به همین دلیل، محصولات با کیفیت و قابل پذیرش، در بازار عراق خوب جواب میدهند.

۵- افزایش درآمد:
صادرات محصولات شوینده به عراق، باعث افزایش درآمد و سودآوری شما خواهد شد. همچنین، با تامین نقدینگی لازم برای تجارت، فضای مناسبی برای گسترش کسب و کار شما فراهم می‌شود.

صادرات پودر لباسشویی :

آیا بدنبال ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای صادرات صابون مکس لیدی کرکم می باشید؟ آیا برای خرید وصادرات بدنبال مشاور مورد اعتماد و مطمئن می گردید؟

اگر به دنبال پودر لباسشویی ارزان قیمت وبا کیفیت و در بسته بندی های بسیار شکیل و با حاشیه سود بالا هستید با مشاورین ما همراه شوید.

صادرات پودر لباسشویی به عراق :

کشورعراق از لحاظ موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی گزینه مناسبی برای صادرات می باشد به دلایل مختلف از جمله وجود مرزهای جغرافیایی مشترک هزاران کیلومتری ومزیت رساندن سریعتر انواع کالاها از جمله موادشوینده وپودرها از نقاط مختلف کشوربه اقصی نقاط کشوردوست وهمسایه عراق که باعث کم هزینه تر شدن حمل و نقل وکمتر شدن قیمت تمام شده این محصول میشود.که این موضوع باعث جلب نظروتوجه تجار ایرانی برای صادرات و تاجران عراقی برای خرید و واردات این کالا شده به این کشور شده است که دراین میان شرکت مه شویان اماده همکاری با تجارایرانی وعراقی می باشد.

شرکت مه شویان پودر لباسشویی خود را در دو گروه پودر دستی وپود%

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.