مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسپری ضدعفونی کننده تندیس

اسپری ضدعفونی کننده ارزان تندیسضد عفونی کنندهاسپری ضدعفونی کننده قویضد عفونی کنندهجاهایی که باید ضدعفونی کرد؟ضد عفونی کنندهضدعفونی دست ،پیشگیری از انتقال بیماری

اسپری ضد عفونی کننده تندیس یکی از بهترین نوع ضد عفونی کننده ها می باشد که در ایران تولید شده و تا کنون رقیبی نداشته است . شرکت تندیس درراستای تولید موادشوینده قدم برداشته است.تندیس محصولات متفاوتی راتولید وعرضه می کند.ازمحصولات تولید شده درشرکت تندیس میتوان به این موارد اشاره کرد:پودرلباسشویی دستی و ماشینی ،مایع لباسشویی،شیشه شوی ، مایع سفید کننده ،مایع جرمگیر،مایع جوهرنمک،مایع ضدعفونی کننده و …. ازمحصولات مهم و پرمصرف این شرکت،اسپری ضدعفونی کننده تندیس است.ضدعفونی کننده ها در طی یک سال گذشته با ظهور بیماری ویروسی جدید(کووید۱۹)بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده اند.ویروس کرونا چون سرعت انتقال بالایی دارد بنابراین باید به سرعت ازبین برود واین کار میسر نیست مگر با استفاده از موادضدعفونی کننده.

ضد عفونی کننده

اسپری ضدعفونی کننده ارزان تندیس

ضدعفونی کننده های تندیس در دونوع الکلی و بدون الکل در حجم ۵۰۰گرم تولیدمی شود.این ضدعفونی کننده درظرفهای مخصوص اسپری تعبیه شده اند و به راحتی قابل استفاده هستند.محلولهای بزرگتر ضدعفونی کننده هم ازجمله تولیدات تندیس می باشد.محلولهای ۳لیتری و ۲۰لیتری ضدعفونی کننده تندیس با حجم زیاد و قیمت مناسب،بسیار مقرون به صرفه هستند.

ضد عفونی کننده

اسپری ضدعفونی کننده قوی

ضدعفونی کننده تندیس،باقدرت ضدعفونی بالا می باشد ومصرف آن هم راحت هست و به راحتی با اسپری کردن استفاده می شود. برای ضدعفونی سطوح ،ابتدا روی سطح موردنظر ازمایع ضدعفونی کننده اسپری می کنیم سپس با دستمال تمیزوخشک آن راخشک میکنیم تا عاری از هرگونه ویروس و آلودگیهای دیگر باشد.اسپری ضدعفونی کننده تندیس به سرعت ازروی سطوح پاک شده و هیچ گونه لکه ای به جا نمی گذارد.

ضد عفونی کننده

جاهایی که باید ضدعفونی کرد؟

تمامی سطوحی که مدام درتماس با دست هستند.،دستگیره درها و آسانسور،شیرآلات ،سرویسهای بهداشتی ،دستگیره و داشبورد خوردوها،تلفنهای همراه،کیف پول و کارتهای بانکی،وسایل شخصی ،پیشخوان بانکها و ادارات،و….

ضد عفونی کننده

ضدعفونی دست ،پیشگیری از انتقال بیماری

دستها پرکاربردترین عضوبدن هستند ومدام درتماس با اشیا وسطوح مختلف هستند بنابراین حفظ بهداشت آنها امری بسیار ضروری است.دستها ازآنجایی که مدام درمعرض انواع آلودگیها هستند بایدبه طور پیوسته ضدعفونی شوند.مایع دستشویی برای شستشو وضدعفونی دست مناسب هستند اما اسپری های ضدعفونی به دلیل سهولت دراستفاده وبدون نیاز به آب گزینه بهتری هستند.این اسپریها دراندازه های کوچک و جیبی هم تولیدشده اند که قابل حمل میباشند و درهرمکانی میتوان ازآنها استفاده کرد.
برای ضدعفونی کردن دست،ابتدا مایع ضدعفونی را داخل کف دست اسپری میکنیم سپس دستها رابه هم مالیده طوری که تمام دست و لای انگشتها آغشته به مایع ضدعفونی کننده شودو اینکار راچندثانیه ادامه میدهیم تا محلول روی دستمان خشک شود.بدین ترتیب دستها کاملا ضدعفونی وعاری از میکروب میشوند.باید دقت داشته باشیم ضدعفونی کردن دست باید همواره صورت گیرد بعد از خرید،بعداز ورودبه اماکن عمونی نظیر ادارات و بانکها،استفاده ازعابربانک،دست زدن به دستگیره درهاودکمه آسانسور و هرتماسی که احتمال آلوده شدن دست درآن باشد نیاز به ضدعفونی دارد.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *