مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش جرم گیر ارزان کجاست؟

فروش جرمگیرهای شرکت پاکالبازار فروش جرم گیر ارزان کجاست؟ترکیب های بکار رفته در جرم گیرجوهر نمک کاربرد جوهر نمکبازار فروش جرم گیر ارزان کجاست؟
بازار فروش جرم گیر ارزان

بازار فروش جرم گیر ارزان بازاری پر رونق و گسترده هست که در کل ایران که نه در کل منطقه مشتریان و خریداران زیادی دارد. از این رو تعداد زیادی از کارخانه ها در تهیه و ساخت این نوع شوینده در وزن ها ۱ لیتر تا ۲۰ لیتر و بعضا تا تانکرهای تنی اقدام می نمایند.

 

حتما می دانید وظیفه جرم گیر جدا کردن جرم ها و رسوبات مختلف بر روی سطوح هست. برای جدا کردن رسوبات معدنی و غیره بهترین روش استفاده از مایع اسیدی و غیر اسیدی جرم گیر ها هستند. این جرم گیرها درصدهای مختلفی دارند که برای کاربرد خاصی مناسب تر هست.

بازار فروش جرم گیر ارزان

جرم گیرهای شرکت پاکال در وزن های زیر ساخته و توزیع می گردند:

  • جرمگیر۵۰۰ گرمی
  • جرمگیر ۷۵۰ گرمی دسته دار
  • جرمگیرهای ۱۰۰۰ گرمی ساده
  • جرمگیر ۳ لیتری
  • جرمگیر ۴ لیتری.
  • جرمگیر ۱۰ لیتری
  • جرمگیر ۲۰لیتری

فروش جرمگیرهای شرکت پاکال

فروش جرمگیرهای شرکت پاکال فقط به صورت توزیع از نمایندگی های فروش انجام می شود. بدین صورت که خریداران از هر جایی نمی توانند البته به صورت عمده این نوع شوینده ها را تامین نمایند. این مورد نیز برای ارج نهادن به کار نمایندگان فروش تدارک دیده شده است.

مایع شوینده جرم گیر، یک ماده شوینده است که برای پاک کردن و از بین بردن جرم ها و لکه های سخت و مقاوم در سطوح مختلف استفاده می شود.
این مایعات شامل ترکیبات شیمیایی مانند آب، صابون، دارو، الکل و اسید هستند که با ترکیب با چندین عامل شیمیایی دیگر، قابل استفاده در بسیاری از صنایع و نظافت ها هستند. به عنوان مثال، این محصولات در خانه ها، رستوران ها، بخش های پزشکی و داروسازی، صنعت خودروسازی و غیره استفاده می شود.

بازار فروش جرم گیر ارزان کجاست؟

ترکیب های بکار رفته در جرم گیر

۱٫ سطوح فعال: این مواد به عنوان عامل شستشو و پاک کننده در مایعات شوینده استفاده می‌شوند. برخی از سطوح فعال عبارت‌اند از: صابون، دترژانت، سولفات لوریل صودیم، سولفات لوریل اتانول آمید و …

۲٫ مذاب‌کننده‌ها: این مواد به منظور حل کردن رسوبات و جرم‌های چسبیده به سطح استفاده می‌شود. برخی از مذاب کننده ها عبارت هستند از: آمونیاک، الکل، استات بوتیل، استات ایزوپروپیل و …

۳٫ ترکیب کننده ها: این مواد به منظور تقویت عملکرد استفاده می‌شود. برخی از ترکیب کننده ها عبارت هستند از: پروپانول، گلسیرین، بنزوئیک اسید و …

۴٫ مواد حجم دهنده: این مواد به منظور افزایش حجم مایع شوینده و کاهش غلظت سطح فعال استفاده می‌شود. برخی از مواد حجم دهنده عبارت هستند از: پلی‌اتیلن گلیکول، گلیسرین و …

۵٫ آب: آب به عنوان حلال و ناقل در مایع شوینده جرم گیر استفاده می‌شود.

کاربرد جرم گیرچیست؟ معمولا از  جرم گیر برای پاک کردن سطح های مختلف منزل استفاده می شود. مثلا برای سرویس بهداشتی ، سرامیک ها ، کاشی ها ، موزاییک ها کاربرد دارد.

جوهر نمک 

از مخلوط کردن هیدروکلریک اسید با کلروهیدریک اسید یک اسیدی درست میشود که به آن جوهر نمک میگویند.

کاربرد جوهر نمک

مایع جوهر نمک همانطوری که مشخص شد برای جرم زدایی از سطوح مختلف در منازل و همه مکانهای عمومی و صنعتی استفاده می شود که در منازل بیشتر در سایزهای یک لیتری و ۴ لیتری و در سازمانها و ارگانها و مکانهای عمومی بیشتر خریدها در سایزهای ۱۰ و ۲۰ لیتری تهیه  و مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار فروش جرم گیر ارزان کجاست؟

ما در کارخانه تولیدی خود بر آن شده ایم که کلیه سلیقه های مصرف کنندگان را مد نظر قرار داده ایم.

که همچنین سایزهای یک و سه و چهار و ده و بیست لیتری تولید و روانه بازار نمائیم. که علاوه بر کیفیت مناسب دارای بطری شکیلی می باشد.

بازار فروش جرم گیر ارزان

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *