مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صابون ۱۲۵ گرمی حمام ویژه صادرات

صابون ۱۲۵ گرمیصابون حمام بهداشتیصابون ۱۲۵ گرمیصابون ۱۲۵ گرمی حمامصابون ۱۲۵ گرمیصابون ۱۲۵ گرمی و صادرات آن به عراقصابون ۱۲۵ گرمیبازاریابی صابون در کشور عراق
صابون ۱۲۵ گرمی

صابون یکی از محصولاتی است که در هر خانه وجود دارد  و هر فردی که به بهداشت فردی خود اهمیت  می دهد مورد استفاده قرار می گیرد. صابون ۱۲۵ گرمی حمام در وزن های مختلف و رنگهای متنوع و همچنین اسانس های خیلی عالی در کارخانه صابون تولید می شود برای خرید انواع صابون های ۱۲۵ گرمی حمام با اسانس های خوشبو و معطر می توانید با ما در کارخانه صابون سازی ارتباط برقرار نمایید.

صابون ۱۲۵ گرمی

صابون حمام بهداشتی

صابون یکی از تمیز کننده های بسیار فوق العاده برای پوست انسان است و این محصول با پوست در ارتباط است پس باید در شرایط کاملا بهداشتی تولید و روانه بازار گردد یک سوال مهم برای همگان پیش می آید که صابون از چه موادی تولید شده است و چگونه میتواند باعث پاکیزگی گردد؟ ما در اینجا مختصرا این موضوع را توضیح خواهیم داد.شاید بسیاری از شما متوجه هستید که صابون از روغن حیوانی و پی تولید میشود به این صورت که ابتدا روغن گاوی یا پی گوسفندی و گاوی طی مراحلی تبدیل به روغن صاف شده و درجه یک می شود و بعد از آ؛ند تبدیل به چیپس صابون حمام می شود.ودر نهایت طبق فرمولاسیون زیر نظر مدیر تولید با مواد دیگر و اسانس رایحه مخلوط شده و در فرایند تولید به قالب های صابون با اوزان مختلف و اشکال مختتلف تبدیل می شود و درنهایت در بسته بندی های زیبا و شکیل بسته بندی شده و وارد بازار کار می شود.

بیشتر افراد فکر می کنند استفاده همیشگی از صابون باعث خشکی پوست می شود .در حالی که صابون با چربی پوست انسان واکنش می دهد و گلیسیرین  تولید می کند و به این دلیل به هیچ وجه صابون باعث خشکی پوست نمی شود. شرکت پاکال با در نظر گرفتن تمام سلیقه ها توانسته است محصولی با کیفیت در وزن های مختلف و متنوع برای تمامی مصرف کنندگان تولید و در بسته بندی های زیبا ارائه دهد.

صابون ۱۲۵ گرمی

صابون ۱۲۵ گرمی حمام

چرا صابون ۱۲۵ گرمی حمام در ایران پر مصرف است؟ در میان انواع صابون ها که با اوزان مختلف در ایران تولید می شود صابون ۱۲۵گرمی حمام در بین همه گزینه‌ها از پرمصرف ترین و پرفروش ترین مواد شوینده در ایران به حساب می‌آید. اگر بخواهیم علت آن را جستجو نماییم به این این نتیجه خواهیم رسید که هم این صابون از لحاظ حجم و نوع بسته بندی و نیز وزن آن مورد پسند بازار مصرف بخصوص خانم های خانه دار در ایران قرار گرفته است.

صابون ۱۲۵ گرمی

صابون ۱۲۵ گرمی و صادرات آن به عراق

حتماً می‌دانید یکی از گزینه‌ها و مقاصد صادراتی صابون های حمام به خصوص در وزن‌های ۱۲۵ گرم و ۱۲۰ گرم کشور دوست و همسایه عراق می باشد که دارای ظرفیت بسیار خوبی برای مصرف و فروش این شوینده خاص به این کشور دوست و همسایه می باشد. اگر شما هم در تجارت دستی بر آتش دارید پیشنهاد ما بر این است که شروع به بازاریابی در کشور دوست و همسایه عراق نمایید و و با گرفتن و شناسایی سفارشات صابون در این کشور سفارش خود را به کارخانه ما در ایران اعلام نمایید تا در سریعترین زمان ممکن صابون مورد نظر و مورد سفارش شما را تولید نموده و کارهای صادراتی آن انجام شده و به کشور عراق صادر شود.

صابون ۱۲۵ گرمی

بازاریابی صابون در کشور عراق

شما هم میتوانید در کشور عراق بازاریابی محصولات مورد نظرتان را انجام دهید که در این جا بازاریابی ما منظور صابون ۱۲۵گرمی حمام می باشد که می توانید با حضور در در بازارهای کشور عراق بررسی بازار آن کشور پرداخت و نیاز مردم برای شوینده ها علی الخصوص صابون های حمام را بررسی کرده و با شناسایی بازار و مصرف آن اقدام به گرفتن از سفارش از چهار کشور عراق نموده و آن را به ما انتقال دهید و ما در اسرع زمان نسبت به تولید صابون مورد نظر شما انجام وظیفه خواهیم کرد و آن را در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل خواهیم داد

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *