مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده مواد شوینده

صادرات عمده مواد شویندهصادرات مواد شویندهمزایای صادرات از ایرانمواد شوینده : 

صادرات عمده مواد شوینده

صادرات عمده مواد شوینده از ایران به کشورهای همسایه، یکی از بخش‌های مهم تجارت خارجی کشور است. این صنعت در سال‌های اخیر با توجه به رشد جمعیت و نیاز به محصولات شوینده در کشورهای همسایه، رونق گرفته و به عنوان یکی از صادرات برتر کشور در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به قابلیت تولید داخلی و قیمت مناسب محصولات شوینده در ایران، صادرات آن به کشورهای همسایه، بسیار پر رونق است.

کشورهای همسایه ایران، شامل عراق، آذربایجان، ترکمنستان و افغانستان هستند. با توجه به نزدیکی جغرافیایی و وجود مرزهای مشترک، صادرات محصولات شوینده به این کشورها، بسیار ساده و اقتصادی است. همچنین، با توجه به نیاز بالای این کشورها به محصولات شوینده، بازار فروش خوبی برای ایران فراهم شده است.

در کل، صادرات عمده مواد شوینده به کشورهای همسایه، یک فرصت عالی برای توسعه تجارت خارجی کشور است. با تلاش دولت و بخش خصوصی در جهت رفع موانع بازرگانی و افزایش کیفیت محصولات، رشد صادرات این صنعت در آینده نزدیک قابل پیش‌بینی است.

صادرات مواد شوینده

مواد شوینده جزء معدود کالاهایی هستند که بصورت دایمی و همیشگی و به تعداد بسیار زیاد و در تناژهای بالا از کشور ما ایران به سایر کشورهای همسایه صادر می شود و با توجه به اینکه کشورهایی که در اطراف ایران قرار دارند از نظر قدرت تولید مواد اولیه و در ادامه تولید مواد شوینده در سطح پائینی قرار دارند و قادر به تولید مواد شوینده نیستند به همین دلیل عمده مواد شوینده مورد نیاز خود را بصورت عمده از کشور ایران تامین می کنند. بطوری که حجم صادرات مواد شوینده که جزء صادرات غیر نفتی ایران تلقی می شود رقم قابل توجهی ارز وارد ایران می کند که این مزیت خوبی برای کشور ما بحساب می آید.

مزایای صادرات از ایران

صادرات مواد شوینده به کشورهای همسایه، از جمله عراق، افغانستان و پاکستان، مزایای بسیاری دارد. این صنعت در ایران به دلیل تولیدات بالا و قیمت مناسب، به یکی از صنایع پردرآمد کشور تبدیل شده است.

اولین مزیت صادرات مواد شوینده به کشورهای همسایه، افزایش درآمد صادرکنندگان است. با توجه به نیاز بالای کشورهای همسایه به محصولات شوینده، فروش و صادرات آن‌ها به این کشورها سودآور خواهد بود.

دومین مزیت صادرات مواد شوینده، تقویت رابطه با کشورهای همسایه است. با فروش محصولات خود به کشورهای همسایه، رابطه تجاری و سیاسی با آن‌ها تقویت خواهد شد.

سومین مزیت صادرات مواد شوینده، افزایش تولید و سطح اشتغال در کشور است. با افزایش تقاضا برای محصولات شوینده، تولید و صادرات آن‌ها به کشورهای همسایه، باعث افزایش سطح اشتغال در کشور خواهد شد.

چهارمین مزیت صادرات مواد شوینده، افزایش قابلیت رقابت با کشورهای دیگر است. با فروش محصولات خود به کشورهای همسایه، تولیدکنندگان مواد شوینده در برابر رقبای خارجی قابلیت رقابت بیشتری پیدا خواهند کرد.

بنابراین، صادرات مواد شوینده به کشورهای همسایه، علاوه بر سودآوری بالا، تقویت رابطه با کشورهای همسایه و افزایش سطح اشتغال در کشور، به تولیدکنندگان قابلیت رقابت بالاتر با دیگر کشورها را نیز می‌دهد.

مواد شوینده : 

مواد شوینده ای که از ایران به سایر کشور های همسایه از قبیل عراق ، افغانستان، ترکمنستان ، ارمنستان و …صادر می شود شامل اقلام زیر می باشند.
 پودرهای شوینده
صابون مکس لیدی زردچوبه
 مایعات دستشویی
سفید کننده و جرم گیر
 صابون و شامپو
و انواع شوینده های دیگر
تاجران محترمی که قصد خرید مواد شوینده را دارند پیشنهاد ما این است که از یک برندی که دارای سبد کامل مواد شوینده باشد خرید نمایند تا بتوانند یک برند را با تمام شوینده ها تامین و در کشور مورد نظر خود جا انداخته و بنام خود جا بیاندازند.

آیا می دانید شرکت پخش مواد شوینده ما جزء معدود کارخانه های تولید کننده صابون مکس لیدی کرکم در ایران می باشد که سبد کامل مواد شوینده را تولید میکند ودر زمینه صادرات این محصولات به کشور های دیگررتبه برتر را به خود اختصاص داده است .برای کسب اطلاعات تماس بگیرید .

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *