مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پودر دستی ۵۰۰ گرمی

انواع پودر دستی بسته بندیشرکت بازرگانی پودر دستی 500 گرمی

صادرات پودر دستی ۵۰۰ گرمی به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسب زیاد شده است و ارز آوری خوبی نیز برای ایران داشته است این محصول از بسته بندی مناسبی نیز تشکیل شده که قابلیت حمل و استفاده آسان را دارد و این یکی دیگر از دلیل هایی می تواند باشد که باعث صادرات این محصول شده است شما می توانید این محصول را به صورت جزیی و یا عمده خریداری نمایید و در صورت خرید عمده از تخفیفات فروش نیز برخوردار خواهید شد.

صادرات پودر دستی 500 گرمی

انواع پودر دستی بسته بندی

انواع پودر دستی بسته بندی پودر دستی صادراتی همان طور که از اسم آن بر می آید محصولی است که برای شستشوی لباس ها با دست تولید شده است و به دلیل داشتن کیفیت به کشور های دیگر نیز صادر می شود انواع پودر دستی بسته بندی به دلیل داشتن بسته بندی مناسب در حین استفاده به اطراف ریخته نمی شود و طوری طراحی شده که تا آخرین دانه پودر به کار برده می شود این محصول به دلیل داشتن قدرت شویندگی خوب می توانیم در موارد دیگری غیر از لباس نیز استفاده کرد.

یکی از این موارد می تواند شستشوی ظروف و سطوح سرامیکی باشد که با مقدار کمی از این محصول می توانید سطحی بزرگ را مورد شستشو قرار دهید و آن را کاملا براق نمایید این پودر های بسته بندی تمامی میکروب های روی ظروف را نیز از بین می برند و هم چنین می تواند برای از بین بردن لکه های روی لباس نیز بسیار مناسب باشد امروزه انواع پودر دستی بسته بندی در بازار موجود می باشد که دارای درجه کیفی مختلفی است و شما با یک بار استفاده به آن پی خواهید برد.

البته باید گفت که این محصول به دلیل قدرت پاک کنندگی بالا ممکن است تا حدی رنگ لباس شما را تحت تاثیر قرار دهد پس باید از ریختن زیاد این پودر روی لباس خوداری نمایید.

شرکت بازرگانی پودر دستی ۵۰۰ گرمی

شرکت بازرگانی پودر دستی 500 گرمی شرکت بازرگانی پودر دستی ۵۰۰ گرمی جهت رفاه حال شما سایتی را جهت فروش در نظر گرفته است که شما با مراجعه ساده و سفارش آن را در سریع ترین زمان ممکن در محل با دادن قیمت نهایی تحویل خواهید گرفت در این روش محصولی که به دست شما می رسد دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشد و اگر غیر این باشد چون شما به طور مستقیم و بدون حضور واسطه آن را دریافت می کنید حق دارای که دیگر از این محصول استفاده ننمایید و محصولی دیگر را در نظر بگیرید.

پس برای خرید این روش را توصیه می کنیم چرا که در هزینه حمل و نقل نیز برای شما به صرفه می باشد پخش پودر دستی به قیمت مناسب می باشد.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *