مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صابون با عصاره گیاهی

در صابون از چه عصاره هایی استفاده میشود؟خواص صابون عصاره ای و فروش آن سفارش صابون عصاره ای

خرید و فروش صابون در بازار را می‌توان یکی از کسب و کارها و مشاغلی نام برد که پرطرفدارترین مشاغل در این دسته از حوزه خرید و فروش نام برد. چرا که خرید و مصرف انواع شوینده و صابون به صورت همیشگی و مداوم توسط مردم انجام می‌شود و هیچ موقع و هیچ زمانی نمی‌توان انتظار این را داشت که خرید مواد شوینده و صابون ها توسط مردم متوقف شود و در هر شرایط زمانی و مکانی و اقتصادی باید مصرف آن انجام شود.

 

فروش صابون

در صابون از چه عصاره هایی استفاده میشود؟

صابون در قالب عصاره های فراوانی که در طبیعت وجود دارد توسط شرکت‌های تولیدکننده تولید و عرضه می شوند. عصاره های زیادی در طبیعت وجود دارند که در ترکیبات صابون به کار برده می شود می توان از جمله آنها به عصارههای زیر اشاره نمود :
  • لیمو
  • بادام
  • نارگیل
  • مریم گلی
  • گل سرخ
  • انار
  • شیر
  • عسل
  • انواع گیاهان دیگر
    در تعریف می‌توان به این صورت اشاره نمود که در صابونی که در ترکیب آن یکی از اسانس های اساره های گیاهان و ترکیبات طبیعی در آن به کار برده شده است به نام صابون عصاره ای نامیده می‌شود که شدیداً در بازار متقاضیان بسیاری را برای خود جذب نموده است.

خواص صابون عصاره ای و فروش آن

می توان این موارد را برشمرد که صابون های گیاهی که حاوی عصاره های گیاهی می باشند به علت دارا بودن انواع روغن های گیاهی و همچنین اسانس های گیاهی طبیعی علاوه بر اینکه تمیز کردن پست را برعهده دارند خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی پوست را نیز برعهده دارند.
همچنین با توجه به موادی که در ترکیبات صابون عصاره وجود دارد خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون ها را نیز باید مد نظر قرار داد که باعث نرمی و لطافت و سلامت پوست دست و صورت خواهد شد.


سفارش صابون عصاره ای

اقدام به سفارش صابون‌های عصاره ای هم به صورت حضوری و مراجعه به دفتر شرکت انجام می‌شود و هم به صورت آنلاین و برخط و با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت قابل انجام است که به هر کدام از طریق که مشتریان عزیز تمایل به انجام آن را دارند می‌توان این مورد را انجام داد.
از دیگر خواص صابون صورت این است که که با توجه به مواد مغذی که در ترکیب صابون ها به کار برده شده است موجبات لیفت صورت، کشیدن صورت و صاف شدن صورت را فراهم مینماید.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *