مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده مواد شوینده ارزان

فروش عمده مواد شوینده ارزانعوامل مهم در تعیین قیمت مواد شویندهعوامل مهم در تعیین کیفیت مواد شویندهخریداران مواد شوینده چه کسانی هستند؟علت خرید مواد شوینده ارزان؟نحوه خرید مواد شوینده ارزان:

فروش عمده مواد شوینده ارزان

فروش عمده مواد شوینده ارزان، محلی است که می‌توانید تمام نیازهای خانگی و صنعتی خود را در زمینه مواد شوینده به بهترین قیمت و کیفیت بالا تهیه کنید.
در اینجا می‌توانید انواع محصولات مانند شوینده‌های ظروف، انواع نرم کننده‌ها، مایع دستشویی، شامپو و مواد شوینده دیگر را با تنوع بالا و به صورت عمده تهیه کنید.
با ارائه قیمت‌های مناسب و با تخفیف‌های ویژه برای مشتریان عمده، عمده فروشی مواد شوینده ارزان جهت رضایت حداکثری مشتریان خود، خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

عوامل مهم در تعیین قیمت مواد شوینده

۱- تقاضا:
تقاضای بالا برای مواد شوینده می‌تواند باعث افزایش قیمت آنها شود.

۲- تولیدکننده:
هر شرکت تولیدکننده مواد شوینده قیمت خود را براساس هزینه تولید، تامین مواد اولیه، هزینه‌های تحقیق و توسعه، هزینه پخش و ارسال محصول و سود خود تعیین می‌کند.

۳- تحریم‌ها:
تحریم‌های مالی یا اقتصادی بر روی یک کشور می‌تواند باعث افزایش قیمت مواد شوینده و سایر محصولات در آن کشور شود.

۴- هزینه صادرات:
هزینه‌های حمل و نقل و صادرات نیز می‌تواند تاثیر بر قیمت مواد شوینده داشته باشد.

۵- ارزش افزوده مالیات:
افزایش مالیات برای تولیدکنندگان مواد شوینده می‌تواند باعث افزایش قیمت مواد شوینده شود.

۶- نرخ ارز:
نرخ ارز می‌تواند تاثیر بر قیمت مواد شوینده داشته باشد، به‌خصوص زمانی که مواد اولیه یا تجهیزات تولیدی وارد کشوری هستند که ارز محلی ضعیف است.

۷- رقبا:
رقبای مواد شوینده نیز می‌توانند با قیمت‌گذاری خود، تاثیر بر قیمت محصولات دیگر داشته باشند.

۸- شرایط آب و هوایی:
شرایط آب و هوایی ممکن است در تولید، حمل و نقل و توزیع مواد شوینده تاثیر داشته باشد و در نتیجه قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

عوامل مهم در تعیین کیفیت مواد شوینده

۱٫ ترکیبات شیمیایی: ترکیبات شیمیایی موجود در مواد شوینده بسیار مهم هستند. ترکیباتی مانند سطوح فعال، پایداری شیمیایی، محلول پذیری و ماندگاری بسیار مهم هستند.

۲٫ سطح فعال: سطح فعال یا تعداد ذرات فعال در مواد شوینده می تواند به شدت کارایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. سطوح فعال بیشتر، کارآیی بیشتری دارد.

۳٫ pH: pH برای مواد شوینده بسیار مهم است. محیط‌های آلکالی موجب استحکام مواد شوینده می‌شوند و مواد شیمیایی اسیدی موجب خشکی و سفتی می‌شوند.

۴٫ حلالیت: مواد شوینده معمولاً در فاز جامد و مایع تهیه می شوند. استفاده از محلول هایی برای پایداری و افزایش حلالیت مواد شوینده بسیار مهم می باشد.

۵٫ سختی آب: میزان سختی آب همانند pH برای مواد شوینده بسیار مهم است. این موضوع محقق می‌شود که ترکیب سختی آب با ترکیبات دیگر در مواد شوینده می تواند خواص و کارایی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

۶٫ نوع کرمانشاه: نوع کرمانشاه‌های موجود در مواد شوینده نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد. با توجه به نوع کرمانشاه، می توانید نقاط نقض مطلق را برطرف کنید.

۷٫ ایمنی: از بررسی میزان سمیت مواد شوینده برای سلامت انسان استفاده می شود. برای تهیه مواد شوینده، باید به ایمنی آن ها توجه داشت و از موادی که سمی بوده و خطرناک هستند، استفاده نکرد.

خریداران مواد شوینده چه کسانی هستند؟

با توجه به استفاده مواد شوینده در تمیز کردن ظروف، لباسها، دستها، سطوح منازل و ادارات خودرو ها و … در تمامی مکانها و در تمام منازل و اماکن عمومی می شود گفت تمامی خانه داران و صاحبان رستوران ها و اماکن عمومی و خصوصی و همچنین عمده فروشان مواد شوینده جزء خریداران مواد شوینده هستند.

علت خرید مواد شوینده ارزان؟

در حال حاضر با عنایت به شرایط اقتصادی خاصی که بر جامعه حکم فرما شده است و اینکه در این برهه از زمان قدرت اقتصادی عموم مردم کاهش یافته هست بیشتر مصرف کنندگان بدنبال خرید شوینده ای هستند که دارای قیمت و کیفیت مناسب باشد تا مدیریت تقسیم درآمد و هزینه را بخوبی انجام داده باشند.

این در حالی هست که شرکت تولیدی مواد شوینده ما بعنوان تولید کننده انواع شوینده ها با سبد کامل مواد شوینده اقدام به تولید این شوینده کرده ایم که در عین حالی که دارای قیمت پائین و مناسب باشد در ضمن دارای کیفیت مناسب هم باشد .

به علت اینکه مواد شوینده مورد استفاده فراوانی را دارد هم با پوست دست تماس مستقیم دارد و هم با حس بویایی انسان سرو کار دارد .
ما این موارد را در تولیدات خود مد نظر قرار داده ایم تا آسیبی به دست و سلامتی استفاده کنندگان نرسد.

سبد مواد شوینده ما چیست؟

شایان ذکر است تولیدات ما عبارتند از انواع پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی در حجم ها و بسته بندی های متفاوت و متنوع ، انواع مایعات ظرفشویی و دستشویی در اشکال و حجم های مختلف ، انواع مایعات سفیدکننده و جرم گیر در وزنهای مختلف ، انواع صابون و شامپو

نحوه خرید مواد شوینده ارزان:

ما کارشناسان زبده و خبره خود را که دارای تجربه کاری و تخصصی در این زمینه می باشند و اطلاعات کافی را برای راهنمایی مشتریان دارند برای مشاوره دادن به عزیزانی که قصد خرید دارند در شرکت قرار داده ایم که بصورت تلفنی پاسخگوی تمامی تماسها خواهند بود جهت اقدام به خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *