مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ارزان پودر رختشویی صادراتی

پودر رختشویی صادراتیقیمت پودر رختشویی صادراتیحمل پودر رختشوییبارگیری پودر رختشویی صادراتی
پودر رختشویی

حتما این اتفاق خواهد افتاد که اگر ما قادر باشیم با قیمت ارزان پودر رختشویی را تولید و عرضه نمائیم نه تنها قادر خواهیم بود بازار داخل را قبضه نمائیم بلکه سهم بسزایی از فروش و صادرات پودر رختشویی به سایر کشورها را خواهیم داشت.

پودر رختشویی صادراتی

در راستای سیاست های تولید ملی و طبق فرایشات مقام معظم رهبری برای جهش تولید و خود کفا شدن در تولید محصولات و کالاهای مصرفی و غیره کارخانه هایی که دارای توان تولید در زمینه پودر رختشویی برای تامین نیاز بازار شوینده هستند با حمایت های شیشه پاک کن خانگی انجام شده دولت از این قشر از تولید کنندگان شاهد گسترش روزافزون کالاهای تولید شده در ایران از جمله تولید پودر رختشویی با کیفیت مرغوب شده اند.

قیمت پودر رختشویی صادراتی

اگر بخواهیم در مورد قیمت پودر رخت در انواع داخلی و صادراتی صحبت نمائیم و مقایسه ای در مورد آنها انجام دهیم باید در ابتدا به نوع مواد بکار برده شده در این شوینده باید اشاره داشته باشیم که منجر به تولید پودر با کیفیت های متنوع خواهد شد که باعث تفاوت شیشه پاک کن اتوماتیک  در قیمت نیز خواهد شد در برخی از موارد با افزایش کیفیت مواد استفاده شده قیمت پودر لباسشویی صادراتی همپای قیمت های داخلی خواهد بود.

حمل پودر رختشویی

برای جابجایی بارهای صادراتی که منظور نظر ما در اینجا پودر رخت مخصوص صادرات می باشد استفاده از تریلر های ترانزیت که دارای پشتی های در بسته هستند که شوینده بعد از بارگیری در آن پلمپ شده و قابلیت باز شدن در مقصد که همان مرز کشور مقصد می باشد را داشته باشند و به اصطلاح فک پلمپ شود.

بارگیری پودر رختشویی صادراتی

در مورد نظارت در بارگیری پودر رخت صادراتی باید اشاره نمود بایستی این کار با دقت بسیار زیادی انجام شود تا در زمان بارگیری کالا در ترانزیت و نیز تخلیه و بارگیری مجدد در ماشین کشور مقصد باعث خرابی و معیوب شدن بار که در کارتن و کیسه هست نشود و کالا بصورت سالم به دست خریدار خارجی برسد.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *