مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت شامپو شبنم کوچک

شامپو شبنمانواع بسته بندی های شامپوشامپو شبنمشامپو با کیفیت شبنمشامپو شبنمشاموی سازگار با موشامپو شبنمشامپوشبنم ارزان قیمتشامپو شبنمفروش شامپوشبنم
شامپو شبنم

شامپو شبنم از شامپوهای قدیمی و محبوب بین ایرانیان است .شامپوشبنم از دیرباز مورد علاقه بسیاری از ایرانیان بوده است و همچنان هم طرفداران خاص خود را دارد.این شامپو از مواد اولیه مرغوب و عالی تهیه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد .

شامپو شبنم

انواع بسته بندی های شامپو

شامپو شبنم در اندازه های کوچک و بزرگ طراحی و بسته بندی می شوند.این شامپوها قیمت پایینی دارند.شامپو شبنم و شیشه پاک کن خودرو کوچک قیمتی ارزان داشته و بسیار پرفروش است.شامپو شبنم بزرگ هم بانام شامپو شبنم خانواده به فروش می رسد و از نظر وزنی بالا و قیمت بسیار مناسب تر از شامپوهای کوچک است .

شامپو شبنم

شامپو با کیفیت شبنم

شامپوشبنم بسیار با کیفیت و مرغوب هستند.این شامپوها قدرت شویندگی و پاک‌کنندگی بالایی دارند .شستشوی موها با این شامپو علاوه بر نظافت و تمیزی باعث نرمی و لطافت مو می شود طوری که دیگر نیازی به استفاده از کرم کننده مو نمی باشد.شامپوشبنم بسیار غلیظ و با صرفه است ودر مقایسه با سایر شاموپها قیمت ارزانی هم دارند.

شامپو شبنم

شاموی سازگار با مو

شامپوشبنم برای شستشوی انواع مو (خشک ، چرب ، معمولی)بسیار مناسب است.این شامپو چربی های کف سر و شیشه پاک کن سه کاره را از بین برده و بسیار تمیز میکند.شامپوشبنم با پوست و موی سر سازگاری خوبی دارد و باعث طراوت و شادابی مو می شود.برای شستشوی مو با این شامپو ابتدا موها را خیس کرده و مقدار مناسبی از شامپو را کف دست ریخته و روی موها به آرامی ماساژ می دهیم و اجازه می دهیم ۵ دقیقه بماند.سپس آبکشی میکنیم.

شامپو شبنم

شامپوشبنم ارزان قیمت

شامپوشبنم از گذشته بین شویند های مو معروف بوده و همچنان هم محبوبیت زیادی دارد.شامپو شبنم رایحه خوشی دارد و موها را بعد از شستشو خوشبو می کند.این شامپو در اندازه و حجم کوچک و بزرگ تولید می شود که هر دو از قیمت ارزانی برخوردارند و به علت همین امر، از شامپوهای پرفروش تولید داخل هستند.

شامپو شبنم

فروش شامپوشبنم

شامپوهای تولید شده در شرکت شبنم در اندازه ها و بسته بندی های متفاوت بعد از خروج از خط تولید به انبار و واحد فروش تحویل می شوند.این محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری توسط عمده فروشان خریداری شده و دراختیار فروشگاهها و خرده فروش های مواد شوینده قرار میگیرد.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *