مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مایع ظرفشویی فله گلژان

قیمت مایع ظرفشویی فله گلژانمایع شوینده فله گلژانمواد تشکیل دهنده مابع ظرف شویی فله گلژانتاثیر استفاده بر دست هافله گلژان از نظر کیفیت

قیمت مایع ظرفشویی در بسته بندی های موجود در بازار نسبت به هم متفاوت خواهد بود . برای خرید بسته های کوچک تر به نسبت بایستی پول بیشتری پرداخت نمود. جهت استعلامات قیمتی با نیرو های فروش شرکت در ارتباط تلفنی باشید.

قیمت مایع ظرفشویی فله گلژان

بیشتر عمده فروشان مواد شوینده بخصوص فروشندگان مایع ظرفشویی در حجم های بالا بدنبال قیمت مایع ظرفشویی فله هستند که بتوانند با اطلاع داشتن از قیمت این محصول و مناسب بودن آن اقدام به سفارش و خرید آن نمایند.

با توجه به نوسانات شدید و وحشتناک قیمت ارز در سال در ایران و در پی آن عدم ثبات قیمت ها در کشور هیچ قیمتی در حال حاضر ثبات طولانی مدتی ندارد و در زمانهای بسیار کم قیمت محصولات شوینده ی صورت لافارر  تغییرات زیاد و نوسانات بسیاری را در سال ۹۷ تجربه می کند. با عنایت به همین امر اعلام لیست قیمت زیاد منطقی بنظر نمی رسد و حساب زیادی نمی شود روی لیست قیمتهای اعلام شده باز کرد. ولی با این وجود قیمت مایع ظرفشویی ۲۰ لیتریو شیشه پاک کن ضد بخار را در تاریخ روز در لیست زیر اعلام و در زمان تماس مشتریان محترم در صورت تغییر قیمت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت تا عزیزان خریدار با اطلاعات کافی و لازم اقدام به خرید نمایند.

 

نوع کالا نام برند کالا حجم کالا رنگ  قیمت کالا به ریال
مایع ظرفشویی گلژان ۲۰ لیتری متنوع قیمت روز

مایع شوینده فله گلژان

مایع ظرف‌شویی فله گلژان، یک محصول خانواده فله گلژان است. این محصول با فرمولاسیون ویژه‌ای تولید شده است که سبب پاک شدن آسان روغن و چربی‌های سخت موجود بر روی ظروف و وسایل آشپزخانه می‌شود.

این مایع با داشتن شاداب‌کننده و نعنایی بودن علاوه بر ظاهر درخشان انواع ظروف، باعث حذف بوهای ناپسند نیز می‌گردد.

لازم به ذکر است که مایع ظرفشویی فله گلژان از پایه مواد خام گیاهی تهیه می‌شود و خالی از هرگونه مواد مضر بهداشتی است.

این مایع با عصاره های میوه، لیمو، لیموناد و چای سیاه عرضه می‌شود.

مواد تشکیل دهنده مابع ظرف شویی فله گلژان

ماده اصلی مابع ظرف شویی فله گلژان سدیم لوریل اتر سولفات است که به میزان ۱۵ درصد در ترکیب این محصول وجود دارد. علاوه بر آن، دیگر مواد تشکیل دهنده این ماده شامل سیلیکات، کربوکسی‌متیل سلولز، اتانول آمین، فسفات هیدروژن پتاسیم، آب، عامل نرم کننده، رنگ‌ها و بوی مصنوعی هستند.

تاثیر استفاده بر دست ها

استفاده از مایع ظرف شویی فله گلژان می‌تواند باعث خشکی و ترک‌های پوست دست شود. برای جلوگیری از این مشکلات، می‌توانید از دستکش استفاده کنید و پس از استفاده از مایع ظرف شویی، دستان خود را با آب و صابون شستشو دهید و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مایع ظرف شویی با فرمولاسیون نرمال و ملایم استفاده کنید.

فله گلژان از نظر کیفیت

کیفیت مایع ظرفشویی فله گلژان در مقایسه با سایر محصولات مشابه بسیار خوب است و توانایی شستشوی بهتر، حذف آلودگی، تمیزی بیشتر و ایجاد بوی خوش در ظروف را دارد. همچنین، این مایع ظرفشویی قدرت پاک کنندگی بالا و خود راحتی برای استفاده دارد.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *