مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر دستی کیلویی

راهنمای انتخاب پودرعرضه کننده پودر

پودر دستی کیلویی در زمره مهمترین مواد شوینده و بهداشتی قرار دارد که وجود آن در هر خانه ای از ضروریات است. این محصول در انواع و برندهای مختلف و متنوعی تولید شده و روانه بازار می شود.

برای استعلام قیمت پودر دستی کیلویی می توانید از طریق سایت این مرکز معتبر اقدام کنید. این مجموعه  شما را به خرید و سفارش آنلاین با کیفیت ترین و ارزان ترین انواع پودر دستی دعوت می نماید.

قیمت پودر دستی کیلویی

راهنمای انتخاب پودر

راهنمای انتخاب پودر دستی

پودر شوینده دستی از محصولاتی است که با وجود انواع ماشین لباسشویی، هنوز هم در بسیاری از مناطق کشور مورد استفاده قرار می گیرد، برای انتخاب پودر دستی مناسب لازم است نکاتی را در نظر بگیریم.

در قدم اول کیفیت و درجه یک بودن این محصول است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد، استفاده از مواد اولیه درجه یک به میزان استاندارد ویژگی یک پودر مرغوب می باشد، در غیر این صورت ممکن است سبب ایجاد حساسیت پوستی، اگزما، خارش و آلرژی در افراد شود.

یک پودر خوب و مناسب فاقد آنزیم است، این ماده به لباس ها آسیب رسانده و آنها را خراب می کند، نکته مهم بعدی، قدرت بالای لکه بری و چربی زدایی آن است، بطوریکه قادر باشد تمام لکه ها را از بین برده و لباسها را تمیز کند.

این شوینده ممکن اسب با آب سرد هم بکار گرفته شود، بنابراین عملکرد آن  در آب سرد هم مورد توجه می باشد و نباید در لباسها حالت چرک مردگی ایجاد کند. یک پودر مناسب رنگ و روی لباسهای رنگی را هم حفظ کرده و باعث رنگ پریدگی آنها نمی شود.

داشتن بو و رایحه دلپذیر از دیگر خصوصیات یک پودر دستی خوب است. سازگاری کامل با پوست دست را داشته باشد و نیاز نباشد برای بکارگیری آن حتما از دستکش استفاده شود.

عرضه کننده پودر

عرضه کننده پودر دستی کیلویی

مرکز عرضه کننده پودر دستی در بسته بندی کیلویی، انواع گوناگون این محصول را به صورت مستقیم و عمده ارائه می کند. عرضه پودر دستی کیلویی با کیفیت بالا و درجه یک انجام می شود.

علاوه بر مرغوبیت، به لحاظ قیمتی هم سعی می شود تا با کوتاه کردن دست واسطه ها و ایجاد بازار رقابت، محصولی با قیمت منصفانه و مناسب عرضه شود تا رضایت تمام خریداران که دغدغه اصلی آنها قیمت می باشد، جلب شود.

شیوه سفارش از این مرکز عرضه کننده به شکل اینترنتی و آنلاین است تا امکان خریدی آسان با کمترین هزینه در مدت زمان کم، برای همه مشتریان در سراسر کشور فراهم شود. در سایت این مرکز کاتالوگ و نمونه های محصول قرار دارد و می توان با مراجعه به آن ثبت سفارش تلفنی را انجام داد تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *