مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودر لباسشویی 10 کیلوییپودر لباسشویی 10 کیلوییپودر لباسشویی 10 کیلوییارزان ترین پودر لباسشویی 10 کیلوییپودر لباسشویی 10 کیلوییبسته بندی پودر لباسشویی 10 کیلوییپودر لباسشویی 10 کیلوییصادرات پودر لباسشوییپودر لباسشویی 10 کیلوییپودر ماشینی با کیفیتپودر لباسشویی 10 کیلوییپودر معطر لباسشویی
پودر لباسشویی 10 کیلویی

قیمت پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی تندیس بسیار مقرون به صرفه بوده و برای مصرف کننده بسیار بهینه است.این پودرهای مرغوب که در اندازه ۱۰ کیلویی و بسته بندی کیسه ای تولید و بسته بندی می شود طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور دارند .پودر لباسشویی دستی و ماشینی تندیس توانسته است کیفیت و کارآیی خود را بارها به اثبات برسانند.

پودر لباسشویی 10 کیلویی

پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودر لباسشویی ماشینی تندیس با بهره گیری از فرمولاسیون ملایم و اسانس های معطر ، قدرت شویندگی بالایی دارند. این پودرهای پر مصرف در مبارزه با لکه های سرسخت و آلودگی ها بسیار موفق بوده و تمیزی هر چه بیشتر را برای لباس ها به ارمغان می آورند. مصرف این پودر ها باعث لطافت و خوشبو شدن البسه می شود.

پودر لباسشویی 10 کیلویی

ارزان ترین پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی تندیس ، در جهت حفظ حقوق مصرف کننده کوشش کرده است تا محصولی تولید کند که هزینه نهایی پایینی داشته باشد.پودر با کیفیت تندیس در مقایسه با سایر پودرهای موجود در بازار قیمت پایینی دارد.و همین امر شیشه پاک کن خانگی موجب شده است که بازار فروش خوبی داشته باشد.

پودر لباسشویی 10 کیلویی

بسته بندی پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودر ماشین لباسشویی تندیس، در اندازه های بزرگتر هم تولید و بسته بندی می شوند.کیسه های ۱۰ کیلویی پودر تندیس با دارا بودن حجم زیادی از پودر در مقایسه با قیمت کمتر، بسیار مقرون به صرفه هستند.و از طرفی می توان به مدت طولانی از این پودر ها شیشه پاک کن اتوماتیک استفاده کرد بدون آن که هزینه اضافی پرداخت کرد.

پودر لباسشویی 10 کیلویی

صادرات پودر لباسشویی

پودر لباسشویی ماشینی تندیس در بسته بندی بزرگتر و مناسبتر برای صادرات هم قابلیت دارد‌.این پودر ها در بسته بندی کیسه ای ارائه می شوند و از این جهت برای صادرات مناسب هستند.پودرهای با کیفیت تندیس با قدرت پاک کنندگی و شویندگی بالا در آن سوی مرزها نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده اند.

پودر لباسشویی 10 کیلویی

پودر ماشینی با کیفیت

پودر لباسشویی ماشینی تندیس علاوه بر اینکه قدرت لکه بری فوق العاده ای دارند ، آسیبی هم برای لباس و بافت و رنگ پارچه به همراه ندارند.پودرهای ماشینی همچنین با فرمولاسیون خاص خود برای بدنه و سیستم ماشین های لباسشویی ضرری ایجاد نمی کنند.

پودر لباسشویی 10 کیلویی

پودر معطر لباسشویی

پودرهای لباسشویی ماشینی تندیس با بهره گیری از اسانس و رایحه گلهای بهاری در ساختار خود ،بوی بد لباس ها را از بین برده و از طرفی آنها را خوشبو و معطر می کند.این پودرها همچنین باعث لطافت لباس هم می شوند. ما در ساخت و تولید این پودر ها از بهترین و مرغوب ترین اسانس های روز دنیا برای معطر شدن پودر ها استفاده می کنیم.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *