مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

محصولات تندیس با قیمت ارزان

محصولات تندیس ارزان قیمتمزایای پودر ماشینی تندیستولید روزانه پودر ماشینی خدمات شرکت تندیسپودر دستی تندیس مایع دستشویی تندیس مایع ظرفشویی تندیسصادرات مواد شوینده به عراقسفید کننده تندیسجرم گیر تندیسصادرات محصولات تندیسصادرات پودر رختشوییقیمت مایع ظرفشویی تندیسکیفیت مایع سفید کننده تندیسفروش اینترنتی ضد عفونی کننده تندیسقیمت پودر لباسشویی تندیس

محصولات تندیس باکیفیت و به صرفه است و هر تاجر و عمده فروشی و مصرف کننده ای که خریده است از بابت خرید پشیمان نشده. اگر شما هم بتوانید محصولات ما را تهیه کنید پشیمان نمیشوید پس محصولات شوینده و صابون دستشویی سیو ما را از طریق شماره های پایین دریافت کنید.

محصولات تندیس ارزان قیمت

محصولات مجموعه تولیدی ما یعنی برند تندیس محصولات متنوعی دارد پس در زیرمشاهده کنید:

  • پودر ماشینی پاکتی و فله ای
  • پودر دستی پاکتی و فله ای
  • مایع دستشویی سایزهای مختلف
  • مایع ظرفشویی در وزن های متفاوت
  • مایعات سفید کننده
  • مایعات جرم گیر
  • انواع پودر های لباسشویی فله ای و کیسه ای

مزایای پودر ماشینی تندیس

رایحه پودرماشینی تندیس  با  اسانس گل های بهاری یکی از مزایای منتخب و برگزیده پودر ماشینی تندیس در بین انواع پودرها است.

کارخانه محصولات تندیس و صابون دورو ۴ عددی که در قزوین شهر صنعتی لیا واقع شده است یکی دیگر از مزایای پودر تندیس هست که از لحاظ نزدیکی به پایتخت و مرزهای عراق بسیار مورد توجه هست.

تولید روزانه پودر ماشینی

کارخانه محصولات تندیس  با تولید روزانه ۱۵۰ تن پودر لباسشویی و هزاران لیتر از مایعات مختلف در بین تولید کننده ها بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را به بازارعرضه می کند تا مشتری های محترم بتوانند نیاز های خود را بر طرف سازند.

 

خدمات شرکت تندیس

این شرکت آماده ارائه محصولات خود به ارگان های دولتی و خصوصی میباشد.به این صورت که با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا سفارشات شما مشتری های عزیز را ثبت کنند و در اسرع وقت سفارشات برایتان ارسال میگردد.

پودر دستی تندیس

پودر دستی تندیس هم در کنار پودر ماشینی تندیس همزمان با داشتن کیفیت مناسب دارای قیمت ارزان نیز هست که مورد توجه بسیاری از تجار محترم قرار گرفته است.

 

صادرات مواد شوینده به عراق

مایع دستشویی تندیس

مایع دست شویی  تندیس از مایع دستشویی های دیگر بهتر است. به این دلیل که کار خانه در تولید خود هم از لحاظ فرمول بندی و ترکیبات و هم از لحاظ نرم کنندگی و قدرت پاک کنندگی دقت کرده که بتواند نظر مشتری هارا جلب کند.

 

صادرات مواد شوینده به عراق

مایع ظرفشویی تندیس

مایع ظرفشویی در بین مردم و مصرف کنندگان دارای جایگاه بخصوص خود می باشد و با توجه به موقعیت اجتماعی و تمکن مالی و اقتصادی هر قسمت از مناطق نوع خاصی از مایع ظرفشویی برای مصرف از طرف مردم خریداری و مصرف می شود. بیایید شما هم یکی از این خریدار ها باشید.

صادرات مواد شوینده به عراق

سفید کننده تندیس

سفید کننده تندیس بسیار باکیفیت است و طوری تولید شده که ویروس و میکروب از آن فرار میکند بس اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که از دست ویروس و میکروب های بد خسته شده اید با سفید کننده تندیس مشکل حل است.

 

جرم گیر تندیس

جرم گیر تندیس جنس باکیفیتی است بس اجناس ما را تهیه کنید و استفاده کنید و لذت تمیزی را ببرید و تمیزی را به منازل و اماکن خود به ارمغان بیاورید.

صادرات محصولات تندیس

 خیلی از تجار و مشتریان که در حوزه خرید و فروش محصولات شوینده  تندیس فعال هستند و در این زمینه دارای فعالیت بازار یابی و فروش هستند می توانند براحتی و با مشاوره ای که با مشاوران ما خواهند داشت این موضوع را انجام داده و موفق به انجام صادرات محصولات شوینده تندیس و کسب سود برای خود و ارز برای کشور ایران شود.

صادرات پودر رختشویی

شایان ذکر هست کشورهایی که صادرات پودر رختشویی به آنها انجام گرفته و در حال انجام هست می توان موارد زیر را اشاره نمود:

  • عراق
  • افغانستان
  • ترکمنستان
  • پاکستان
  • قطر
  • آذربایجان

کشورهای دیگر نیز مشتری محصولات شوینده تندیس هستند ولی عمده محصولات شوینده تندیس را کشورهای فوق الذکر خریداری می نمایند و شر کت تندیس به این کشورها صادرات انجام می دهد.

قیمت مایع ظرفشویی تندیس

آیا برای خرید داخل ایران و صادرات مایع ظرفشویی به دنبال یک محصول با کیفیت و ارزان هستید؟

مدتی کوتاه ما را همراهی نمائید تا یک محصول خاص با قیمت ارزنده به شما معرفی نمائیم، مایع ظرفشویی تندیس که در وزن های ۷۰۰گرم، ۷۵۰ گرم، ۱۰۰۰ گرم، ۳۳۰۰ گرم و ۴۰۰۰ گرم تولید می شود که طی سالیان اخیر جزء ارزان ترین محصولات شوینده در ایران میباشد. برای گرفتن قیمت با مشاوران ما همراه باشید.

کیفیت مایع سفید کننده تندیس

مایع سفید کننده که از جمله محصولات شوینده تندیس هست یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت محسوب می شود که در فروشگاه های ایران و بحث صادرات بسیار موفق بوده است و می توان گفت میزان صادرات مایع سفید کننده تندیس از فروش داخلی بیشتر می باشد که این نشان از کیفیت برتر و مرغوبیت محصول دارد.

فروش اینترنتی ضد عفونی کننده تندیس

در اوضاع کنونی شیوع شدید بیماری کرونا که با تاخت و تاز ویروس کوید ۱۹ بیشتر شده است یکی از راهکارهایی که برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توصیه به استفاده از آن برای ضد عفونی کردن دستها و سطوح می شود مایع ضد عفونی کننده تندیس هست که خرید و فروش آن بصورت اینترنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و از جمله جذابترین خرید های اینترنتی این روزها است.

قیمت پودر لباسشویی تندیس

پودر لباسشویی تندیس با توجه به قیمت گذاری کارشناسی شده و مناسبی که روی آن انجام شده است هم از نظر مصرف کننده درای قیمت مناسب و مقرون بصرفه می باشد و هم از دید فروشندگان دارای حاشیه سود خوبی هست که این مورد توسط کارخانه تندیس بخوبی کارشناسی شده و قیمت گذاری صورت گرفته است.که در این امر کار حمایت از مصرف کننده در الویت کاری کارخانه می باشد.

پودر لباسشویی تندیس با توجه به تحقیقات مناسبی که از طرف تیم مارکتینگ و بازار یابی  شرکت تندیس در بازار مصرف داخل ایران و خارج از کشور انجام داده است با مشاوره گروه های طراحی و بسته بندی کالاها اقدام به تولید پودر لباسشویی در بسته های بسیار مناسب وزیبا نموده است که علاوه در بازار داخل کشور مورد اقبال مصرف کنندگان است بلکه براحتی بدلیل طراحی بسیار زیبای محصول خرید و فروش زیادی را دارد.

خریداران و تجار محترم داخل ایران و تجاری که قصد صادرات محصول به خارج از کشور دارند براحتی می توانند با مشاوران و کارشناسان شرکت تندیس که در زیر مشخص است ارتباط گرفته و مشاوره های لازم را جهت خرید و صادرات کالا بگیرند.

 

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *