مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش پودر ماشینی تندیس

نمایندگی پخش پودر ماشینی تندیسپودر ماشینی تندیسموارد مهم در تعیین قیمت پودر ماشینی تندیستخفیفات

نمایندگی پخش پودر ماشینی تندیس

شما می‌توانید با جستجو در اینترنت و مقایسه قیمت‌ها و شرایط فروش، بهترین نمایندگی پخش پودر ماشینی تندیس را برای خود پیدا کنید. همچنین می‌توانید با تعامل با دوستان و آشنایان خود نظرات آن‌ها را درباره نمایندگی‌های مختلف جستجو کرده و از تجربه آن‌ها استفاده کنید.

پودر ماشینی تندیس

پودر ماشینی تندیس یک پودر خشک است که برای تمیز کردن و پاک کردن سطوح فلزی، شیشه‌ای و سایر سطوح صنعتی استفاده می‌شود. این پودر شامل مواد شوینده، آلومینا و سایر مواد جامد است که با اضافه کردن آب به آن، به یک حلال قابل استفاده برای تمیز کردن سطوح تبدیل می‌شود. این پودر در صنایع خودروسازی، هوافضا، الکترونیک و دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌شود.

موارد مهم در تعیین قیمت پودر ماشینی تندیس

۱٫ جنس و نوع پودر:
مواد مختلفی برای تهیه پودر ماشینی تندیس استفاده می‌شود، از جمله سیلیکات، آلومینا، کاربید سیلیسیم و غیره. هر چقدر جنس پودر با کیفیت‌تر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

۲٫ اندازه ذرات:
اندازه ذرات پودر نقش مهمی در قابلیت استفاده و کارایی آن دارد. هر چقدر اندازه ذرات کوچک‌تر باشد، قابلیت استفاده و کارایی بهتر خواهد بود و قیمت آن نسبت به پودر با اندازه ذرات بزرگ‌تر بالاتر خواهد بود.

۳٫ رطوبت:
رطوبت پودر نقش مستقیم در قابلیت استفاده و کارایی آن دارد. هروقت رطوبت پایین‌تر باشد، قابل استفاده‌ تَــــــــــر و کارایی بهتر خواهد بود و قیمت آن نسبت به پودر با رطوبت بالاتر کمی بالاتر خواهد بود.

۴٫ تولید کننده:
تولید کننده پودر نقش مهمی در قیمت آن دارد. شرکت‌های معروف و با سابقه در تولید پودر ماشینی تندیس، قیمت بالاتری دارند.

۵٫ مقدار سفارش:
مقدار سفارش نیز در تعیین قیمت پودر ماشینی تندیس نقش دارد. هروقت مقدار سفارش بزرگ‌تر باشد، قیمت هر کیلوگرم پایین‌تر خواهد بود.

۶٫ شکل و ابعاد بسته‌بندی:
شکل و ابعاد بسته‌بندی نقش دارد در هزینه حمل و نقل، ذخیره سازی و فروش پودر ماشینی تندیس. هروقت شکل و ابعاد مناسب‌تـــــــــــــَى باشََد، قیمت پایین‌تر خواهد بود

برخی از محصولات در انواع شوینده ها مانند و صابون ضد جوش علاج وجود دارند که نزد تمامی مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همیشه هم مانورهای خوبی توسط فعالان انجام می گردد.
پودر رختشویی تندیس از مارک های خوش فروش در معاملات داخلی و صادراتی است که قیمت سازی های مناسبی هم بر روی آن صورت می دهیم تا با حاشیه سودهای بالا برای خریداران، سعی در ایجاد شرایط های موفقی برای آن ها باشیم.
در خرید و تهیه ی عمده این پودر؛ بیشترین تخفیف ها را مورد اعمال قرار داده تا عملکرد بیشتری را شاهد باشیم.

پودر ماشینی تندیس با قیمت گذاری خوب و مناسبی که روی آن انجام شده است هم از نظر مصرف کننده درای قیمت مناسب و مقرون بصرفه می باشد و هم از دید فروشندگان دارای حاشیه سود خوبی هست که این مورد توسط کارخانه تندیس بخوبی کارشناسی شده و قیمت گذاری صورت گرفته است.

تخفیفات

پودر ماشینی تندیس با توجه به تحقیقات مناسبی که از طرف تیم مارکتینگ شرکت تندیس در بازار مصرف داخل ایران و خارج از کشور انجام داده است با مشاوره گروه های طراحی و بسته بندی کالاها اقدام به تولید پودرماشینی در بسته بندی بسیار شکیل و زیبا نموده است که نه تنها در بازار داخل کشور مورد پسند مصرف کنندگان است بلکه براحتی بدلیل طراحی بسیار زیبای محصول تقاضای زیادی را دارد. صابون ضد جوش لدورا دارای فروش بالایی در بازار برخوردار می باشند.

خریداران و تجار محترم داخل ایران و تجاری که قصد صادرات محصول به خارج از کشور دارند براحتی می توانند با مشاوران و کارشناسان شرکت تندیس که در زیر مشخص است ارتباط گرفته و مشاوره های لازم را جهت خرید و صادرات کالا بگیرند.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *