مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پودر رختشویی مرغوب

پودر مخصوص لباسپودر رختشویی ارزانبازار فروش پودر رختشوییعمده فروشی پودر دستی
پودر رختشویی

پودر رختشویی و مواد شوینده مرغوب یکی از موردهایی هست که دغدغه هر خانم خانه دار در منزل هست و برای انتخاب آن بسیار دقت و وسواسانه انتخاب میکند تا یک محیط بسیارتمیزی در منزل بوجود آورد .
یکی از این مواد شوینده پودر لباسشویی میباشد که باعث تمیزی و ضدعفونی کردن لباسها میشود .

پودر مخصوص لباس

در مناطق محروم و قشر پایین جامعه که نمیتوانند از پودر لباسشویی ماشینی استفاده کنند ناگزیر از صابون مایع کوچک استفاده میکنند و آلودگی ها و کثیفی را از سطح لباس و پارچه و همچنین محیط پاک میکنند .در این میان پودردستی تندیس با داشتن کیفیت بالا و تمیزکنندگی فوق العاده میتواند انتخاب بجا و درستی باشد و در سبد شوینده این خانواده ها قرار گیرد .

پودر رختشویی ارزان

به لطف خدا و تلاش همکاران عزیز در حوزه تولید مواد شوینده برندهای بسیاری در کشور ما تولید و روانه بازار رقابتی میشود هر کدام آنالیز خاص و فرمول مخصوصی دارند اما در این میان صابون مایع لوکس و بهریز یک جایگاه خوبی را توانسته به خود اختصاص دهد و هم از لحاظ پاک کنندگی و هم کیفیت رقیب سر سختی برای پودر های برند و معروف هست و از لحاظ قیمت منحصر به فرد میباشد و مصرف کنندگان با خیال راحت میتوانند آن را خرید و استفاده کنند .

بازار فروش پودر رختشویی

پودر تندیس و بهریز با داشتن بسته بندی های شیک و به روز و همینطور کیفیت خوب و رایحه دل انگیز گلهای لاوندر و لیمو بازار خوبی برای فروش کسب کرده است وهم در ایران و هم در خارج از کشور یک برند مطرحی شده است .این پودر در سه نوع وزنی بسته بندی میشود ۵۰۰گرمی و ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی که در داخل فروش ۵۰۰ و ۱۰ کیلویی فروش دار و در خارج از کشور هر سه نوع وزن به فروش میرسد .

عمده فروشی پودر دستی

شرکت سمبل شیمی با تولید پودر و مایعات با کیفیت جزء اولین شرکتهایی هست که پخش مویرگی نداشته و فقط به صورت عمده محصولات رو به فروش میرساند و حداقل فروشها هم از ۳۰۰ کارتن شروع میشود .

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *