مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش شامپو هتلی

شامپوشامپو هتلی ۳۵ گرمیشامپوانواع شامپوهای هتلیبرای خرید شامپو  چه باید کرد

شامپو هتلی در انواع هتل ها و مهمانسراهای با تعداد بالا و مصرف زیادی که وجود دارد یکی از کالاهای شوینده اساسی در این اماکن میباشد. شامپوهای هتلی مناسب در وزن های مختلف در کارخانه وجود دارد که می توانید وزن مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید .

 

شامپو

شامپو هتلی ۳۵ گرمی

از پرطرفدار ترین وزنه هایی که در موقع در مورد شامپو های هتلی می‌توان خریداری آنها را متن از قرارداد شامپو های هتلی با وزن ۳۵ گرم هستند که در اکثر هتل ها و مهمانسراهای ها توسط افراد استفاده می شوند.
شامپوهای ۳۵ گرمی با توجه به سایز مناسب و میزان مناسبی از شوینده که در داخل این بطری های کوچک قرار دارد مورد توجه بسیاری از هتل داران و مهمانسرا در آن قرار گرفته است که خرید آن را در اولویت های خرید شوینده خود قرار دادند.

شامپو

انواع شامپوهای هتلی

همانطور که اشاره شد با توجه به اینکه شامپوهای ۳۵ گرمی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است ولی سایر وزنه ها در شامپو هتلی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم نمود:
  1. ۱۶ گرمی
  2. ۴۰ گرمی
  3.  ۲۵ گرم
    با توجه به اینکه شستشو در هتلها و مهمانسراهای ها به صورت موقتی و یکبار مصرف زیاد ۱۲ بار مصرف استفاده می شود هتلداران تمایل دارند که شامپوهایی که برای مصرف در هتل ها استفاده می شود در سایز های مناسب خریداری شود تا از لحاظ صرفه اقتصادی نیز ثبت نظر هتل قرار گیرد.

شامپو

برای خرید شامپو  چه باید کرد

برای اینکه بتوانید شامپو هتلی مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید بهتر است ابتدا مطالعه کوتاهی در مورد انواع شامپو هتلی موجود در بازار انجام دهید.
بعد از آن پیشنهاد می شود با ارتباطی که با شرکت پاک آل خواهد گرفت و تماسی که با کارشناسان مجرب ما خواهید داشت می توانید از انواع شامپوهای توسط شرکت اطلاعاتی کرده و با گرفتن قیمت به روز این شامپوها اقدام به خرید خود نمایید

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *