مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه مایع لباسشویی آتنا

کارخانه مایع لباسشویی آتنا کجاستشرایط فروش مایعات لباسشویی آتناشرایط اخذ نمایندگی فروش مایعات لباسشویی

خرید مطمئن از کارخانه مایع لباسشویی آتنا را به صورت عمده با شرایط مناسب و قیمت بسیار ارزان را می توانید انجام دهید. مواد شوینده آتنا را در انواع مختلف و وزن های متنوع میتوان از این کارخانه تهیه نمود.

مایع لباسشویی

کارخانه مایع لباسشویی آتنا کجاست

برای اینکه خرید مطمئن و با شرایط ویژه ای داشته باشید می‌توانید از کارخانه پاکآل که به عنوان بزرگترین و بهترین تولید کننده مواد شوینده در ایران می باشد. خرید خود را انجام دهید و در سریعترین زمان ممکن مواد شوینده خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

علی‌رغم اینکه شرکت شوینده پاکآل در شهر مشهد واقع شده است. ولی ارسال و حمل آن به هر نقطه از کشور به صورت رایگان و بصورت فوری انجام خواهد شد.

به شرایط تحویل فوری و حمل رایگان می توان قیمت های بسیار مناسب و ارزان را نیز اضافه نمود. که از طرف این شرکت به عنوان اشانتیون به خریداران عمده و انبوه کالاهای شوینده تعلق خواهد گرفت.
این مزایا تنها چند مورد از ویژگی ها و مزایای خرید از شرکت میباشد که از طرف کارخانه به خریداران باوفای این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شرایط فروش مایعات لباسشویی آتنا

با در نظر گرفتن نمایندگان فروش برند آتنا که در مراکز استان ها موجود می باشد میتوان فروشندگان بزرگ و کوچک دیگری را نیز در سرتاسر ایران شناسایی نمود. و با قرارداد کاری مشخص که میتوان با این عزیزان منعقد نمود. محصولات شوینده و مایعات لباسشویی را به این پخش ها ارائه نمود. تا به صورت مویرگی به مصرف کنندگان نهایی این کالاها برسانند.

معمولاً شرایط فروش مایع لباسشویی آتنا شرکت به صورت نقد می باشد. ولی در خصوص نمایندگان فروشی که چندین سال با شرکت همکاری داشتند می توانند با ارائه مدارک و اسنادی به صورت شرایط ماهانه و قسطی از این شرکت خریداری نمایند.

شرایط اخذ نمایندگی فروش مایعات لباسشویی

با تسهیلات و فرایندهایی که از جانب شرکت برای ایجاد ارتباط با پخش های توانمند داخلی در استان های کشور، تدارک دیده شده است. می توان این امیدواری را داشت که نمایندگان توانمندی را از بین این پخش ها بتوانند شرایط لازم را برای اخذ نمایندگی فروش محصولات شرکت داشته. و این مسئولیت را بر عهده گیرند. برای اطلاعات از شرایط اخذ نمایندگی با همکاران در تماس باشید.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *